Polityka prezentowania opinii
KBY sp. z o.o.

Data obowiązywania: 7.08.2024 r.

Dzień dobry!

Transparentna i uczciwa komunikacja z Tobą to nasz priorytet! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką, jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób są prezentowane opinie o KBY sp. z. o.o. 

W niniejszej Polityce zostały zawarte kryteria, którymi kierujemy się przy prezentowaniu opinii oraz weryfikacji osób, które ją udostępniły lub wysłały bezpośrednio do KBY sp. z o.o.

W razie pytań́ zawsze możesz się z nami skontaktować, chętnie odpowiemy! 

Jesteśmy dostępni pod adresem e-mail info@konopiebabyjagi.pl  lub pod numerem telefonu +48 512 363 210.

Ogólne zasady prezentowania opinii przez KBY sp. z o.o.

  1. Publikujemy opinie klientów dotyczące współpracy z nami jak i opinie dotyczące naszych produktów i usług. 
  2. Wiemy, że opinie są̨ ważne, dlatego dochowujemy wszelkiej staranności, by oparte były na rzeczywistych odczuciach naszych Klientów i podmiotów, z którymi współpracujemy. 
  3. Prezentowane opinie są̨ przez nas weryfikowane, aby pochodziły wyłącznie od osób, które z nami współpracowały lub były naszym Klientem.  
  4. Weryfikacja opinii polega na podjęciu przez nas kilku kroków:
    • sprawdzamy, czy osoby, które umieściły lub wysłały o nas opinie współpracowały z nami, jeśli nie, to nie udostępniamy takiej opinii, usuwamy ją albo odnosimy się do takiej opinii;
    • jeśli opinia została przesłana do nas za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, to kontaktujemy się z osobami, które przesłały do nas opinię z podziękowaniem i prośbą o zgodę̨ na jej publikację,
    • jeśli nie jesteśmy w stanie zweryfikować podmiotu, który przesłał nam opinię, to nie zamieszczamy jej na stronie.
  5. Nie praktykujemy opinii o charakterze „sponsorowanym” czy „barterowym”. Nasze zasady i uczciwość nie pozwalają̨ nam na takie działania. Nasze współprace i produkty mówią same za siebie.

 

Opinie na stronie internetowej www.konopiebabyjagi.pl

  1. Na naszej stronie internetowej prezentujemy wybrane opinie, które najlepiej oddają̨ zasady współpracy i dają Ci najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o współpracy z nami. 
  2. Opinie, które umieszczamy na naszej stronie internetowej znajdują się w zakładce „Klienci o nas” lub w innym miejscu na naszej stronie do tego wyznaczonej. 
  3. Opublikowana opinia może zawierać oprócz informacji nt. współpracy z KBY sp. z o.o. również oznaczenie naszego kontrahenta lub wizerunek osoby, która z nami współpracowała lub działała w imieniu kontrahenta.
  4. Dbamy o to, aby elementy publikowane w opinii były przez nas prezentowane w sposób prawidłowy, dlatego przed opublikowaniem opinii uzyskujemy zgodę na rozpowszechnienie wizerunku i/lub oznaczenie kontrahenta. Przed uzyskaniem takiej zgody nie umieszczamy opinii na naszej stronie.
  5. Możemy usunąć lub zmodyfikować opinie wyłącznie w sytuacji, gdy przejawiają one działania niedozwolone, tj. są sprzeczne z prawem lub z regulaminem naszej strony www.konopiebabyjagi.pl.

 

Opinie w wizytówce Google

  1. Stworzyliśmy na rzecz rozpoznawalności KBY sp. z o.o. w sieci wizytówkę (Profil firmy) w wyszukiwarce Google. 
  2. W ramach naszej wizytówki osoba, która posiada konto Google może udostępnić swoją opinię.
  3. Serwis Google nie weryfikuje, czy osoba, która wyraża swoją opinię faktycznie była naszym klientem lub kontrahentem.
  4. Staramy się na bieżąco monitorować publikowane opinie w ramach wizytówki Google oraz weryfikować, czy rzeczywiście recenzje tam pozostawione pochodzą od osób, które z nami współpracowały.
  5. Serwis Google nie udostępnia nam możliwości samodzielnej weryfikacji osoby publikującej opinię, jak również funkcji usuwania opinii, które nie pochodzą od naszych klientów i kontrahentów. 
  6. W sytuacji opublikowania opinii w naszym profilu przez osobę, która z nami nie współpracowała lub opisuje usługi/produkty, z których nie korzystała, dokonujemy odpowiedniego zgłoszenia do platformy oraz komentujemy jej opinie w następujący sposób: „Informujemy, iż nie była Pani/Pan naszym klientem ani kontrahentem/nie korzystała Pani/Pan z opisanej usługi/produktu, zatem powyższa opinia jest całkowicie bezpodstawna”.
  7. Więcej o wizytówkach Google przeczytasz klikając w link: https://www.google.com/intl/pl_pl/business/faq/

 

Opinie na Facebooku 

  1. Na naszym profilu na Facebooku istnieje możliwość dodania o nas opinii oraz oceny. 
  2. Opinie oraz oceny na naszym fanpage mogą dodawać osoby, które posiadają konto w portalu społecznościowym Facebook. 
  3. Serwis Facebook nie weryfikuje, czy osoba, która wyraża swoją opinie faktycznie była naszym klientem lub kontrahentem.
  4. Staramy się na bieżąco monitorować publikowane opinie na naszym profilu na Facebooku oraz weryfikować, czy rzeczywiście recenzje tam pozostawione pochodzą od osób, które z nami współpracowały.
  5. Facebook nie udostępnia nam możliwości samodzielnej weryfikacji osoby publikującej opinię, jak również funkcji usuwania opinii, które nie pochodzą od naszych klientów i kontrahentów. 
  6. W sytuacji opublikowania opinii w naszym profilu przez osobę, która z nami nie współpracowała lub opisuje usługi/produkty, z których nie korzystała, dokonujemy odpowiedniego zgłoszenia do platformy oraz komentujemy jej opinie w następujący sposób: „Informujemy, iż nie była Pani/Pan naszym klientem ani kontrahentem/nie korzystała Pani/Pan z opisanej usługi/produktu, zatem powyższa opinia jest całkowicie bezpodstawna”.

 

Opinie na Instagramie

  1. Na naszym profilu w serwisie Instagram prezentujemy wybrane opinie, które najlepiej oddają̨ zasady współpracy i dają Ci najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o zakupie produktu czy współpracy z nami. 
  2. Opinie, które umieszczamy na naszej stronie internetowej znajdują się w wyróżnionej relacji „Klienci o nas” lub postach.  
  3. Opublikowana opinia może zawierać oprócz informacji nt. współpracy z KBY sp. z o.o. również oznaczenie naszego kontrahenta lub wizerunek osoby, która z nami współpracowała lub działała w imieniu kontrahenta.

 

Odpowiedzialność

  1. Odpowiedzialność za wystawione opinie ponoszą w pełni ich autorzy. 
  2. Wskazujemy, iż publikowanie treści o charakterze obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy naruszającym prawa innych podmiotów lub regulaminy poszczególnych platform, jest zabronione. 
  3. Staramy się na bieżąco monitorować treści publikowane w naszych serwisach, a w przypadku dostrzeżenia przez nas opinii lub komentarza o charakterze obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy naruszającym prawa innych podmiotów, natychmiast reagujemy.

 

Postanowienia końcowe 

  1. Na koniec przypominamy, że treść tej Polityki prezentowania opinii może ulec zmianie, np. kiedy zmienimy zakres funkcjonalności na stronie lub wprowadzimy nowe możliwości pozostawiania opinii o nas. 
  2. Dla Twojej wygody data aktualizacji Polityki prezentowania opinii jest podana na początku dokumentu.